ΣΧΕΤΙΚΑ
"Στην The BizBoost by G. Dionysiou, υποστηρίζουμε επιχειρήσεις και ιδιώτες στη διαχείριση κρίσιμων οικονομικών θεμάτων – από χρέη και συνταξιοδοτικά έως στρατηγική ανάπτυξης, οικονομικό έλεγχο και διαμεσολάβηση. Με τεχνογνωσία, διαφάνεια και σαφές πλάνο, προσφέρουμε σταθερές λύσεις και ουσιαστική καθοδήγηση."


Γεώργιος Φ. Διονυσίου
Οικονομολόγος - Διαμεσολαβητής B.A., MSc, IMI
ΣΠΟΥΔΕΣ
⦿ 2025
→ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ "ΡΥΘΜΙΣΗ ΟΦΕΙΛΩΝ ΜΕ ΔΙΜΕΡΗ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ"
Κέντρο Δια Βίου Μάθησης, Νομική Βιβλιοθήκη, Αθήνα
⦿ 2024
→ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ
Α.Μ. 3530
→ ΔΙΕΘΝΗΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗ
Certified by the International Mediation Institute
→ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΔΟΚΙΜΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΛΕΓΚΤΗ
Ινστιτούτο Εσωτερικών Ελεγκτών και Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδος
→ ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Μετεκπαίδευση στην Τραπεζική Διαμεσολάβηση
⦿ 2023
→ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ GOOGLE ADS
Google Skillshop
→ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ & ΕΠΙΔΟΣΗΣ "BUSINESS COACHING"
Future Business School, Αθήνα
⦿ 2021
→ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ "INTENSIVE PROGRAMME FOR HIGHER EDUCATION LEARNERS"
University of Malta (Foster-xR)
⦿ 2018
→ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ "ΨΗΦΙΑΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ"
Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Σάμος
⦿ 2015
→ BACHELOR OF BUSINESS ADMINISTRATION
Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο, Πάτρα
ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ
⦿ 2024 ⁃
→ The BizBoost by G. Dionysiou
Γραφείο Οικονομικών Συμβουλών και Διαχείρισης Χρέους
⦿ 2019 ⁃ 2023
→ Αντιδήμαρχος Δήμου Ανατολικής Σάμου
Υπεύθυνος στον Τομέα Οικονομικών και Διοίκησης
⦿ 2018 ⁃ 2019
→ Καθηγητής Λογιστικής & Τεχνικών Συναλλαγών
Δημόσιο ΙΕΚ Σάμου
⦿ 2016 ⁃
→ Ιδιοκτήτης Επιχείρησης
Coffee Lab, Βαθύ, Σάμος
⦿ 2013 ⁃ 2016
→ Υποδιευθυντής Καταστήματος
Τράπεζα Πειραιώς, Καρλόβασι, Σάμος
⦿ 2011 ⁃ 2013
→ Διευθυντής Καταστήματος
Τράπεζα Κύπρου, Σάμος
⦿ 2008 ⁃ 2011
→ Διευθυντής Καταστήματος
Marfin Egnatia Bank, Σάμος
⦿ 2003 ⁃ 2008
→ Προϊστάμενος
Τράπεζα της Ελλάδος, Σάμος
⦿ 2002
→ Υπάλληλος Γενικών Εργασιών
Τράπεζα της Ελλάδος, Σάμος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ
⦿ 2021
→ THE IMPACT OF COVID-19 IN E-COMMERCE. EFFECTS ON CONSUMER PURCHASE BEHAVIOR
Strategic Innovative Marketing and Tourism in the COVID-19 Era, pages 199–210
⦿ 2020
→ THE EFFECTS OF COVID-19 IN THE EUROPEAN AIRLINE INDUSTRY. RESULTS FROM PEST ANALYSIS
Conference: XIV Balkan Conference on Operational Research (Virtual BALCOR 2020)
→ ONLINE TRAFFIC SOURCES AND PERSUASION TECHNIQUES: HOW TO CHANGE CONSUMER BEHAVIOR
ICEEG '19: Proceedings of the 3rd International Conference on E-Commerce, E-Business and E-Government
ΔΙΠΛΩΜΑΤΑ




